woensdag 13 maart 2013

Mijn PR-assistente?

Zelfstandig zijn betekent 'jezelf verkopen', iets waar ik niet erg sterk in ben. Maar plots is daar hulp vanuit de hemel, iemand die dat wel doet in mijn plaats!! SUPER!
Na wat reclame en een publicatie HIER, stijgt plots het bezoekersaantal van mijn blog! Dank aan Ysabje maar ik ga niet aan haar kunnen typen qua 'posts' hoor. Jullie zullen iets meer geduld moeten hebben.
Werken, kinderen, zwanger zijn, huishouden, jullie kennen het wellicht allemaal  = veel plannen, weinig tijd, en ga zo maar door!!!
Ik doe mijn best, ben niet perfect, ik probeer te multi-tasken:
- bak pannenkoeken tijdens het bloggen (of is het eigenlijk andersom). Resultaat: al 2 verbrande pannenkoeken (hoe zit dat weer met die ezel en die steen??)
- probeerde deze middag baby-geschenkjes in elkaar te naaien en ondertussen de kinderen fruit te voederen. Resultaat: fruitvlekken op de baby-cadeau's. Sorry kersverse mama's maar als jullie 2de kind er is, zullen jullie dat wel begrijpen.
Ondertussen hoor ik op de achtergrond een imitatie van mijn woorden uit de mond van de oudste dochter = zeer confronterend en gĂȘnant.

Ondertussen worden de aangebrande pannenkoeken koud omdat moederlief aan het scherm van de computer vastplakt. Maar bij deze dus mijn oprechte dank aan Ysabje!
En morgen ben ik een halve dag jouw persoonlijke foto-assistente! BELOOFD!!

1 opmerking:

  1. Ge waart een super assistente en ge gaat een keigoei mama van 3 zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...